mandag 7 februar 2022

Processen mellem tidspunktet for en online ordre og levering

Luksuriøst at handle online

Det plejede at være normalt at gå i butikkerne for at handle. Der var butikker til alt, hvad man kunne have brug for, og alle kendte de bedste lokationer. Om det var daglige indkøb, de mest luksuriøse møbler eller de nyeste gadgets, så var der en butik til det hele. Med internettets fremkomst blev det hele meget nemmere. I stedet for fysiske butikker begyndte der at dukke online webshops frem, og det var nu muligt at købe alt, og jeg mener alt, online. Sådan blev Alle-Konvolutter født. Fra 2019 kunne folk bestille deres konvolutter og emballage online med et par klik på en knap og få dem leveret lige til døren! Men hvad sker der helt præcist mellem købstidspunktet og leveringen?


Webshoppen

Det hele starter med selve webshoppen. Ligesom enhver anden butik/webshop er Alle-Konvolutter altid på udkig efter den optimale oplevelse for vores kunder. Det er her, vi først møder vores kunder, og det er op til os, at efterlade et godt førstehåndsindtryk (og andet, tredje, osv.)! I de senere år er det blevet mere og mere vigtigt at gennemgå hele købsoplevelsen fra A til Z og sikre, at kunderne får en positiv oplevelse når de handler i din butik. Med det nye design, som vi gik i luften med i 2021, var dette prioritet nummer 1. Den optimale oplevelse blev skabt ud fra kundens perspektiv. Kombineret med et stadigt voksende udvalg af produkter og med et team af specialister gør vi vores yderste for at løse alle spørgsmål og behov hos vores kunder.


Behandling af ordren

Efter kunden har afgivet en ordre, starter en proces øjeblikkeligt, for at få ordren til kunden så hurtigt og præcist som muligt. Uanset om det drejer sig om en normal ordre eller en kunde med et specifikt ønske, der søger en samarbejdspartner, går vores salgsspecialister i gang med det samme. Så snart ordren er gennemgået og eventuelle spørgsmål er besvaret, vil den blive sendt videre til lageret. Her bliver ordren samlet og pakket omhyggeligt, så den kan afsendes samme dag med en af vores fragtmænd.


Transporten

Alle-Konvolutter arbejder sammen med DPD og Postnord for at sikre, at pakker bliver leveret til kunderne så hurtigt som muligt. Hver dag forlader flere lastbiler fyldt med ordrer Alle-Konvolutters hovedlager pakkedepoterne. Alt bliver så tjekket og sorteret der, så det kan sendes fra depotet til kunden i løbet af få dage!


Godt forhold til kunden

Som du lige har læst, er der stadig en del skridt, der skal tages for at sikre, at hele processen fra A til Z forløber problemfrit efter et salg. Udover en god hjemmeside og et godt produktudvalg er gode relationer til vores logistik og øvrige samarbejdspartnere afgørende for at kunne servicere kunden optimalt. Alt dette har ét meget vigtigt mål, og det er en tilfreds kunde!

Har du spørgsmål om produkter fra denne blog?

Kundeservice
78 78 80 75
Til rådighed på alle hverdage inden kl. 9:00 - 16:00

Del denne blog

Har du spørgsmål om produkter fra denne blog?

Klantenservice
Til rådighed på alle hverdage inden kl. 9:00 - 16:00

Del denne blog

Ingen kommentarer

Tilføj kommentar

Navn dette felt er obligatorisk
E-mail dette felt er obligatorisk og bliver ikke vist